A tegnap útjain (VII. rész)

2012.11.29. 22:32


- Gábor mi történt veled?-kérdezte Ani hevesen. - Már mindenhol kerestünk téged! Merre jártál? És egyáltalán miért tűntél el?

- A szívbajt hoztad ránk tesó! Kérlek, többet ilyet ne csinálj!- tette hozzá Zoli.

- Borzasztó … szörnyű…nem hiszem el…- mondogatta magában Gábor.

- De hát mi? Miről beszélsz?- tétlenkedett Ani.

- Szörnyű dolgot láttam… muszáj volt elmenekülnöm… ha engem is meglát… megöl… félek… miért történt ez? Nem is értem…

- Miről beszélsz? Ki fog megölni? Te nem tudom mit láttál, de az biztos, hogy most rád férne egy jó meleg fürdő. - javasolta Zoli.

- Nem… nem!- tiltakozott Gábor. - Muszáj nektek is elmondanom…csak…csak kicsit össze kell szednem a gondolataimat…

- Mi történt? Mondd már el! Most már igazán érdekel mi lehetett olyan szörnyű, amiért órákra eltűntél…- mondta kicsit szemrehányóan Ani.

- Na jó szóval… amikor Zolival videóztunk a bokorból én egy kicsit beljebb voltam a bozótosban és beakadt a nadrágom az egyik ágba,de ezt akkor még nem vettem észre. Aztán ugye rátok nyitott…áh nem megy…nem tudom elmondani..rettenetes…

- Gábor, folytasd kérlek! Mi történt utána?- faggatózott tovább Ani és közben támogatásképp odaült Gábor mellé a patkára és megfogta a kezét.

- Nem tudom,hogy te láttad-e de a hölgy , aki rátok nyitott az nem volt más mint Szilágyi Enikő az államtitkár… Ha jól tudom Péternek egy cikkéhez kellett volna róla anyag és valószínűleg a nő ezért ment az irodájába. Miután Ani elfutott… na az rohadt ijesztő volt ami utána történt. Van egy cigitek? Muszáj rágyújtanom.

- Tessék – mondta Zoli egy cigit átnyújtva Gábornak.

- Szóóóval … - vágott bele ismét mondandójába már cigivel a szájában Gabó – a nő kérdőre vonta Péter viselkedését. Amúgy én úgy vettem észre, hogy köztük más viszony is lehetett. Nem feltétlen szexuális viszonyra gondolok… hanem ők már úgy valahogyan máshonnan is ismerhetik egymást… más körökből… na mindegy… lehet nem így van. Szóval a Enikő kérdőre vonta Péter viselkedését (a gesztikulálásokból legalábbis ezt vontam le) aztán hevesen elkezdtek vitatkozni… majd egymásnak ugrottak. Nagyon durva volt… a nő üvöltözött majd egyszer csak Péter megunta és elkezdte fojtogatni… majd a nő elájult… de nem tudom, hogy meghalt-e, mert mintha még mozgott volna. Nem volt időm ezeket a részleteket megfigyelni, mert Péter gyorsan kiszúrta, hogy ott vagyok és láttam, hogy elindult kifelé… én meg ekkor vettem észre, hogy fenn akadtam a bokron… gyorsan kiszabadítottam magam mindent kidobva a kezemből, hogy minél gyorsabban szabadulhassak, aztán csak rohantam amerre láttam…

- Hát… ö… nem találok szavakat. Azt gondoltuk, hogy Péter veszélyes ember… hisz láttuk, amit láttunk a sikátorban… de hogy ennyire megrögzött gyilkos lenne? ! És most, hogy kiszúrt téged… mind a hárman bajban vagyunk.. – mondta keserves hangnemben iszonyatosan megrémülve Ani.

- Igen-igen… viszont ezt még akár a hasznunkra is fordíthatjuk. – lelkesedett Zoli. – Amúgy is az volt a terv, hogy megzsaroljuk Pétert és a videó elvileg mindent rögzített ugye Gabó?

- ÖÖÖ… igen elvileg… akkor legalábbis még be volt kapcsolva, amikor… - Gabó elkezdett remegni és izzadni… úgy érezte most már nem tud egy helyben maradni. Felpattant és úgy folytatta tovább. – … amikor még ott hagytam. – fejezte be mondatát kicsit félve, hogy barátai leszidják majd a nagy hibáért, amit elkövetett.

- Jobb is úgy. Vagy nem tudom. Eléggé eldurvultak a dolgok… hagyni kéne az egészet a fenébe! – tette hozzá csüggedten és könnybe lábadt szemekkel Ani. – Ha tovább csináljuk nagyobb bajunk is lehet.

- Az a baj Ani – mondta Zoli – hogy már így is elég nagy kulimászban vagyunk. Péter látta Gabót és valószínűleg a videót is megtalálta, tehát megtudja, hogy te is vele voltál és hogy valami rosszban sántikáltatok és hát Péter mint kiderült nem egy olyan ’enyje-benyje na jó hagyjuk a dolgot’ típusú ember. Sajnos azt kell mondanom Ani , hogy ebből már nem tudunk kimászni… ott van a videó felvétel az egyetlen bizonyíték Péter aljasságaira és egy lehetséges másik gyilkolására. Meg kell szereznünk a felvételt… mert amíg az nincs meg egyikőnk sincs biztonságban. Az a felvétel az egyetlen védelmünk és fegyverünk egyben.

- Jó… és mit akarsz kezdeni vele? Tegyük föl, hogy visszaszerezzük és utána? - kérdezte Ani.

- Kisajtolunk belőle annyi pénzt, amennyit csak lehet majd küldjük a sittre! Ennek az embernek ott a helye. Ez egy elmebeteg nem lehet szabadon! Közveszélyes, őrült! – mondta indulatosan Gabó.

- És ha csak szimplán bebattyognánk a rendőrségre és elmondanánk mit láttunk? – kérdezte bizakodva szájában egy cigarettával Ani.

- Tárgyi bizonyíték nélkül ők sem tehetnek semmit. – szólt hozzá kedvesen és megértőn Gabó azt a bizonyos nézést alkalmazva, amitől Ani bármikor, bármilyen helyzetben el tudott olvadni.

- Pontosan… Fölösleges időpocsékolás lenne. Meg kell szereznünk a videót és utána cselekednünk. És valószínűleg nem ártana egy-két önvédelmi fegyvert is beszerezni. – mondta cselesen Zoli.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkomp.blog.hu/api/trackback/id/tr484938643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása