December 20.

Éppen két hete, hogy a városba érkeztem. Nem elég, hogy elszakítottak az otthonomtól és gyökereimtől, ráadásul még el is várják tőlem, hogy ezüstfenyő létemre holmi lucfenyők között töltsem a mindennapjaimat. Ez több mint felháborító! Amint valami csoda folytán kikerülök innen, azonnal panaszt teszek a Fenyőjogi Hivatalnál.

December 22.

Már csak ketten maradtunk: egy tömzsi, kusza kis fenyő és én. Mikor egy idős férfi hosszasan mustrált minket, biztos voltam benne, hogy most végre én is elszabadulhatok erről a helyről. Ám ekkor hatalmas csalódás ért… Nem akartam elhinni, hogy helyettem tényleg azt a csúnyácska fát választotta.

December 23.

A fenyőárus azért még ma is megpróbált eladni. Egész nap tűkön ültem, és türelmetlenül vártam, hogy hátha egy vevő még arra téved. Este már minden remény veszni látszott. Szörnyen elkeseredtem, nem értettem, hogy történhetett meg ez pont velem. Pedig a fenyvesben milyen szép jövőt jósoltak nekem… Végül az árus mentett ki ebből, a számomra oly kellemetlen helyzetből. Összekötözte ágaimat, majd hazacipelt. Mikor megérkeztünk óvatosan a sarokba állított, gondosan ügyelve pompás tűleveleim épségére. Kedves törődését különösen tudtam értékelni a zord heteim után.

December 24.

Rettenetesen elcsúfítottak! Este összegyűlt a fenyőárus családja és fényes, színes gömböket meg villódzó égősorokat aggattak rám. Tűrhetetlennek tartottam ezt a bánásmódot, de nem tudtam mást tenni, mint beletörődni sorsomba. Gondolatban már a panaszlevelemet fogalmaztam, amikor mind körülálltak, és a meghatottságtól csillogó szemmel gyönyörködtek bennem. Ez, be kell vallanom, némileg meglágyította szívemet, és haragom lassanként elszállt. (A panaszemeléstől pedig úgy döntöttem, egyelőre eltekintek).
christmasTree1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkomp.blog.hu/api/trackback/id/tr114996963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása