Szerelem football módra ;)

2012.11.15. 17:22

Szerelmem nagyságát nem szabja gát,
Úgy szeretlek, mint Ronaldo magát.
Ha meglátlak, szívem hevesen verdes
Te vagy nekem a döntő tizenegyes.
 
Bébi, te jobban kellesz nekem,
Mint a Manchesternek David Beckham.
Ha nem vagy velem, a lelkem szédül,
Olyan vagyok, mint Messi Xavi nélkül.
 
Fontos vagy nekem, mint bírónak a sípja,
Te vagy szívem mezének hátára írva.
Ezer és ezer vuvuzela zümmög bennem,
Ha ott lehetek szorosan a közeledben.
 
Ha betörsz a tizenhatosomon belülre,
Szívem nevet zavarán derülve.
Ha megérintesz valahol, nagyot dobban,
S az agyam lesre fut azon nyomban.
 
Áldani fogom életemnek azon napját,
Mikor úgy ölelsz mint Casillas a labdát.
S úgy mutatsz be otthon az apudnak,
Hogy én vagyok a hálója kapudnak.
 
Belehalok, ha nem leszel az enyém,
Játszunk fairplayt a szívem térfelén.
Egymásé leszünk, amíg a vérünk híg,
Erősebb szerelmünk mint a Premier League.



Nagy Deborah

Szerző: DeborahNagy

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkomp.blog.hu/api/trackback/id/tr284908851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása